Wednesday, February 23, 2011

i'm sorry

xpayah la nk risau sgt
masing2 da pndai jage diri
bawak diri lg elok drpd wat owg len lg risau
ak tau ak sape
xpenting
kalo ak xde pon
x efek pon anda sume
xlayak nk jd kwn
susah jd owg yg xpndai ni
idop mnyusahkn owg len je
pastu plak asek saket ati korang an
bkn marah kt owg len
marah kt diri sndri je
da la selfish,tamak,kedekut,sensitif
meluat kn je
anda sume yew owg yg pandai,ajin
kn jaoh beza yew
mcm langit n bumi je
ak syg kt sume
tp xsume yg kte nk akn dpt
bkn sbb kesabaran da smpai limit
tp ckop2 la bg ak tok nyusahkn idop anda
even xckp tp bleh rase
gpon ak ni invisible
owg mmg xkn pasan pon
anda2 sume 2 plak owg2 penting
mintak maaf byk2 dri ujung rmbut smpai ujung kaki
halalkn ilmu n rezeki yg anda2 bg kt ak
~chongmal bianhae~


1 comment:

  1. azreena...
    kawan yang baik.. sentiasa mendengar akan masalah sahabat yerr... kalau kami ada buat salah silap..kami pon mintak maaf kat awak.. kadang2..kaalu akami terlepas kata.. kami mintak maaf...manusia memang xpernah lari dr kesilapan..
    sape kata awak xpenting??? awak xda, kami pon xda mood nak berjeneka, belajar..asyik ingat kat awak jerrr...dalam hadis pon ada, seorang sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa ada dalam keadaan susah dan senang...saya mintak maaf kalau saya ada menyebabkan awak terasa dengan perbuatan atau percakapan saya.. yang penting awak tetap kawan saya dalam susah dan senang saya.. luv ya!

    ReplyDelete